marți, 5 iulie 2011

Si nu vreau sa par o nemernica,dar zau ca ma bucur ca in sfarsit ti-o iei si tu.Sa simti pe pielea ta tot ce am simtit eu.Chiar mai rau.Sa vezi cum e sa isi bata cineva joc.Sa vezi cum e sa te dai de ceasul mortii pentru sentimentele pe care le ai,si cineva sa asiste amuzat la toate eforturile tale.Dar...'what goes around,comes around'.

Nu stiu cand m-am intors atat de tare impotriva ta,dar era oarecum normal.Era nedrept daca faceai ce ai facut ,si nu pateai nimic.

Stii ce imi inspira mie un om care sustine sus si tare 'm-am schimbat'?Ca nu s-a schimbat deloc.Absolut...

"Nu-mi spune mie ca suferi si ca treci printr-o pasa trista/
Daca iti plange inima dupa mine inghite o batista!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai dreptate cu "Stii ce imi inspira mie un om care sustine sus si tare 'm-am schimbat'?Ca nu s-a schimbat deloc.Absolut... " :) oamenii nu se schimba asa, de la o zi la alta ..