luni, 5 septembrie 2011

Ooooh.Greu e.Nu stiu cum s-a intamplat,dar inima mea,care are in mod cert probleme grave,a reusit sa afecteze si creierul.Sau poate mintea mea incearca sa se puna de acord cu inima?Acum sincer nu stiu care si ce dicteaza si cum..e..un terci.


Ma doare capul.Nu vrei sa vorbesti cu mine,dar totusi ma suni..ca sa-mi spui ca nu ai vrut 'nimic'.Nici macar nu esti in stare sa ma privesti in ochi.De ce?

Atatea regrete.Daca nu am fi facut ce am facut,acum ar fi fost perfect.Absolut perfect.Dar am facut-o,si astfel ne-am dat foc la sansa.Tot ce ramane de zis e 'asta e..'.
Dar totusi,nu ma pot abtine sa nu afisez o privire dezamagita de fiecare data cand te vad.Dezamagita de tine,de mine...de noi.Sentimentele noastre meritau mai mult.Dar...


Atatea certuri..si pentru ce?



"Nevermind I`ll find someone like you/
I wish nothing but the best for you too.. " ;)

Niciun comentariu: