vineri, 27 ianuarie 2012

Stupid.

Pe mine nu ma darama tragedii,morti ale persoanelor dragi sau alte chestii din astea catrastrofale si care pot schimba o intreaga existenta.Nu.Pe mine ma darama cuvintele.

Unele care nici macar nu imi sunt adresate mie.Asta e deranjant.Am o obsesie absolut oribila de a analiza,de a presupune,de a crea scenarii posibile.Trebuie cumva sa imi descongestionez mintea, sa eliberez .. si cum zambetul nu a mai aparut de mult pe fata mea dimineata,n-ar trebui sa fie asa greu,nu?Oamenii fericiti nu renunta la oameni.


Unii oameni nu inteleg sensul cuvantului 'nu'.Pentru mine 'nu' nu inseamna 'nu stiu'.'Nu' nu e un 'da' mascat.Pricepe.De fapt,mai bine sa crezi tu ca eu cred tot.Nu?Ce rost ar avea sa-ti spun 'minti'? Niciunul,asa-i.Ziceam candva ca atunci cand desenezi,si trasezi o linie gresita,o stergi hotarat.O iei de la capat,alta linie.Tentatia e mare sa desenezi la fel,pentru ca linia stearsa e inca vizibila.Asa am facut eu cu tine,destul timp.Dar de acum,nu mai stergem.Schimbam foaia.E cel mai simplu.


"Nu te recunosc , nu stiu cine esti,
Singuru` lucru pe care il mai simt e ca ma obosesti.."

Niciun comentariu: